Tag "CCA"

CCA cere posturilor TV să promoveze gratuit construcția complexului Arena-Chișinău, inițiat de PDM

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) recomandă tuturor radiodifuzorilor să promoveze gratuit o campanie socială care vizează construcţia complexului Arena-Chişinău, iniţiat de Partidul Democrat. Potrivit agenţiei INFOTAG, această decizie a fost luată de CCA în şedinţa de vineri, la solicitarea Ministerului Educaţiei, Culturii şi Cercetării. Membrul CCA, Tatiana Buraga, a subliniat că propunerea ministerului ar trebui acceptată, deoarece spoturile “nu doar că informează societatea despre momentele pozitive ale viitorului complex, ci

CCA a sancționat postul “Prime” cu amendă maximă – de 70 de mii de lei – pentru că a difuzat mesajul anual al președintelui Putin

Membrii CCA au sancționat astăzi postul de televiziune ”Prime” cu amendă maximă – în valoare de 70 de mii de lei, după ce acesta la 1 martie a difuzat integral mesajul anual al președintelui rus Vladimir Putin. Astfel, în cadrul ședinței de astăzi, Consiliul Coordonator al Audiovizualului a examinat sesizarea Asociației Obștești Comunitatea pentru advocacy şi politici publice “WatchDog.md”, în care se menționează că postul de televiziune ”Prime”, la 1

Primele amenzi de la intrarea în vigoare a „legii anti-propagandă”! Postul RTR Moldova, amendat de CCA cu 50 de mii de lei!

Postul TV RTR Moldova a fost amendat de Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) cu 50 de mii de lei pentru faptul că a difuzat în buletinul de știri materiale produse de postul rusesc Russia 1, dându-le drept știri din rubrica externe.  În urma unei sesizări a membrei CCA Olga Barbălată, buletinul de știri de al RTR a fost monitorizat pe parcursul a câteva zile și s-a constatat că televiziunea a difuzat reportaje identice cu cele transmise de

CCA a sancționat 11 posturi de radio și TV

Consiliul Coordonator al Audiovizualului a sancționat luni, 12 februarie, cu amenzi a câte 5.000 de lei 11 posturi de radio și TV și 7 distribuitori de servicii pentru că nu au prezentat la timp concepțiile generale de programe. Acestea au fost solicitate de CCA în condițiile intrării în vigoare a noilor prevederi ale Codului Audiovizualului care nu permit transmisia de programe cu conținut informativ, informativ-analitic, militar și politic din anumite

Radiodifuzorii trebuie să-și modifice oferta serviciilor de programe pînă pe 12 februarie

Radiodifuzorii și distribuitorii de servicii media aflați sub jurisdicția Republicii Moldova sînt obligați să-și racordeze serviciile de programe audiovizuale și ofertele serviciilor de programe retransmise în concordanță cu noile norme audiovizuale, pînă pe 12 februarie curent, la o lună de la publicarea legii în Monitorul Oficial. Iar pînă pe 9 februarie, radiodifuzorii trebuie să prezinte la Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) notificări cu privire la modificările operate. Decizia a fost

Mai multe posturi TV au fost sancționate de CCA

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a aplicat avertizări publice și a atenționări pentru mai multe posturi TV, care au fost monitorizate timp de o săptămână. CCA a aplicat avertizări publice posturilor „Euro TV”, „Ren Moldova”, „RTR Moldova”, „Prime”, și „TVC 21”. Posturile  „Publika TV”, „Canal 3”, „TV 7”, „CTC Mega”, „Realitatea TV”, „Accent TV”, „NTV Moldova” au fost atenționate asupra respectării stricte a legislației audiovizuale. Monitorizarea CCA arată că cea

Andrei Năstase şi Maia Sandu despre situația postului de televiziune Jurnal TV. Iată ce cred politicienii

Atacurile regimului în adresa Jurnal TV reprezintă o lovitură dură dată democraţiei din Republica Moldova. Guvernarea nu-şi doreşte să audă de la televizor că este acuzată de corupţie, iar principalul instrument pe care mizează este maniuplarea cetăţenilor. Declaraţiile aparţin lui Andrei Năstase şi Maiei Sandu şi au fost făcute în seară de 12 ianuarie la Cabinetul din Umbră de la Jurnal TV, scrie jurnal.md. „Este o lovitură dură dată democraţiei, libertăţii

Declaraţie // Jurnal TV va avea o nouă grilă de emisie; Conducerea trustului: „În 7 ani am făcut tot ce ne stă în puteri pentru a promova adevărul, dar lupta cu acest sistem oligarhic este inegală”

Declaraţia conducerii Jurnal Trust Media De la lansare, Jurnal TV a adus lumină şi adevăr în casele oamenilor, reflectând în mod obiectiv şi echidistant realitatea. Pe parcursul celor aproape şapte ani am reuşit să facem multe lucruri frumoase, lansând diverse proiecte şi campanii de ordin social şi caritabil, am sensibilizat opinia publică asupra diverselor probleme existente în societatea noastră, ne-am implicat în soluţionarea acestora, am susţinut talente noi sau nume notorii. Toate

Un nou post rusesc de PROPAGANDĂ în R. Moldova. I-a luat locul canalului suspendat „Rossia 24”

Reprezentanții „Satelit TV”, firmă specializată în prestarea serviciilor de televiziune prin cablu, au suspendat retransmisia postului rusesc „Rossia 24” după decizia Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA), dar în locul acestuia au introdus în grilă un alt canal propagandistic finanțat de Kremlin. Astfel, clienții de la „Satelit TV” au sesizat că, la poziția 53, acolo unde până nu de mult era postul „Rossia 24”, a apărut postul rusesc „Lifenews”. Solicitat de

Gorincioi, fost şef al CCA, condamnat pentru acţiuni de corupţie

Gheorghe Gorincioi, ex-preşedinte al Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA), a fost condamnat la patru ani de închisoare, cu suspendare pe un termen de trei ani, pentru corupere pasivă. Tot pentru trei ani, fostul şef al CCA a fost privat de dreptul de a ocupa funcţii ce ţin de administrare. Decizia a fost luată de Judecătoria sectorului Centru al Capitalei la 17 martie 2015. Informaţia a fost confirmată de procurorul Anticorupţie