Maia Sandu cere despagubiri de 200 de mii de lei de la posturile TV Publika si Prime

Lidera PAS, Maia Sandu, a expediat o cerere prealabilă în adresa SRL General Media Group Corp, care gestionează posturile de televiziune Prime TV și Publika TV, prin care cere publicarea dezminiților și repararea prejudiciului moral de 200 de mii de lei pentru difuzarea unor știri la 23 ianuarie curent. Deși reporterul TV8 a telefonat la toate numerele indicate pe site-urile posturilor menționate, nimeni nu a răspuns pentru a oferi un comentariu.

Potrivit cererii, posturile menționate au publicat la data de 23 de ianuarie atât la postul de televiziune Publika TV, cât și pe pagina web a postului Publika TV – publika.md, a fost difuzată o știre sunt genericul „INVESTIGAȚIE BOMBĂ” în care se afirmă că „Liderul PAS, Maia Sandu, a beneficiat de consultanță politică din partea unui expert american, plătit de raiderul numărul unu în CSI, Veaceslav Platon”.

În aceeași zi, atât la postul de televiziune Prime TV, cât și pe pagina web prime.md, a fost difuzată știrea intitulată „Un consultant politic a primit de la PAS cel puțin 60 de mii de dolari, bani care nu au fost declarați”, în care, la fel, s-a afirmat că „Liderul PAS, Maia Sandu, a beneficiat de consultanță politică din partea unui expert american, plătit de raiderul numărul unu în CSI, Veaceslav PLaton.”

Astfel, Maia Sandu susține că afirmațiile conținute în aceste știri nu sunt altceva decât relatări false și astfel i-a fost lezată onoarea și demnitatea profesională. În context, Sandu a cerut ca știrea denigratoare să fie radiată de pe site-urile televiziunii, să fie publicate dezminițiri pe care urmează a fi accesibile oricărei persoane și repararea prejudiciului moral în mărime de 200 de mii de lei.

Sursa: tv8.md